Главная \ Англійська мова

Англійська мова

001     У сучасному світі знання іноземної мови є невід"ємною складовою успіху.

Чим раніше дитина починає знайомство з іншими мовами, тим легше та швидше проходить навчання.

Основною метою занять з іноземної мови є ознайомлення дітей молодшого віку з першими англійськими словами і сталими виразами та навчити їх сприймати мову на слух, вести бесіду на елементарні теми.

Вивчення іноземної мови дітьми проводиться у найпригоднішій для них формі - формі гри. Гра пробуджує інерес та активність дітей, сприяє більш швидкому та ефективному запам"товуванню іншомовних слів та речень. У процесі гри створюється можливість для  багаторазового повторення мовного зразка в умовах, максимально наближених до реальних, що сприяє розвитку психологічної готовності дітей до іншомовного спілкування. Зрозуміло, що присутні "нудні" навчальні моменти, але їх небагато. Зате, багато музики, співів, фізкультхвилинок, іграшок, тематичних карток та ігор.

На початковому етапі навчання особливої уваги заслуговують ігри на просте сприйняття та відтворення матеріалу.

Слід пам"ятати той факт, що діти не здатні концентрувати увагу тривалий час, це не залежить від бажання чи небажання дитини, це фізіологічна особливість. Для того,щоб заняття приносилимаксимум користі, проводиться часта зміна виду діяльності.

Заняття поділяється на три частини: перша та третя - це навчальні частини з використанням ігрового матеріалу, друга (перерва) - це вивчення мови у русі, тобто фізкультхвилинка, аботанок, які супроводжуються піснею.

Рухливі ігри та вправи є незамінним засобом у навчанні дітей англійської мови. Вони вирізняються емоційною насиченістю, викликають у дітей радість та задоволення. Дії в грі відповідають раніше засвоєному лексико-граматичному матеріалу, віковим особливостям дітей. Протягом року навчання поступово ускладнює зміст гри, вводяться нові вправи та дії.

Впродовж першої та третьої частини занять проходить вивчення лексичного  матеріалу по наступним темам:

1.Знайомство.

2.Привітання.

3.Тварини.

4.Їжа.

5.Транспорт.

6.Погода та пори року.

7.Абетка.

8.Цифри.

9.Дії.

Запам"ятовування лексичного матеріалу сприяє вивчення віршів та пісень. Особливо легко запам"ятовуються короткі вірші-римування, які є дуже кориснимидля закріплення мовленевих зразків.Розучується вірш, спираючись на наочність.

На заняттях також проводиться фонетична зарядка для формування правильної вимови іншомовних звуків, відмінних від українських.

Постійне використання мовних зразків і поступове їх запам"ятовування дітьми дозволяє переходити до проведення занять на англійській мові без використання української.